2 Şubat 2013 Cumartesi

Sephora Alışverişi

Bugün Marmara Park AVM'yi dolaştım ve Victoria's Secret, Bath and Body Works, Gratis ve Sephora'dan güzel ciciler aldım :) Şimdiki yazımda size Sephora'dan aldıklarımı göstereceğim. Diğer markaları da daha sonra inceleyeceğiz :) Aslında hepsini bir yazıda da yazabilirdim ama fazla uzun ve sıkıcı olurdu o yüzden partlara ayırıyorum.








Clinique Set;

Bu set aslında kuru ciltler içinmiş ama bana satış elemanı hassas ciltlerinde kullanabileceğini söyledi. Ben, T bölgesi yağlı diğer geri kalan bölgeleri hassas, kızarık, ve mevsimsel kuruluk yaşayan cilt tipine sahibim. Bu setide sadece yanaklarım için aldım desem yalan olmaz :)
Fiyatı 57 TL.
Daha sonra Boyner ve Douglas'a gittiğimde meraktan fiyatını sordum ve bana yüz küsür lira olduğunu söylediler. Enteresan.








Nars Pro Prime Smudge Proof Eyeshadow Base;

Bu bazı uzun süredir almak istiyordum ve sonunda dayanamadım aldım :) Makyaj gurularının severek kullandığı bir ürün olduğunu biliyorum. Birçok markanın göz makyaj bazını kullandım. Bu baz ise şimdilik elimde denediğim kadarıyla beni memnun edecek bir ürüne benziyor.
Fiyatı 56 tl






üstteki bazsız sürülen far.
alttaki nars pro prime ile sürülen far.

Sürdüğüm far mat bir fardı. Nars'ı sürdükten sonra fotoğrafta sedefli gibi çıkmış elimdeyse bu şekilde durmuyordu sanırım çekimin azizliğine uğradım :(



Doğum Günüm Dolayısıyla Hediye Edilen Sephora Palet;

Sabah kapımın önünde bir zarf gördüm, içinden doğum günüm dolayısıyla bana hediye edilecek olan bu palet ve sephoradan alışveriş yaptığımda 2 kat puan kazanacağım yazıyordu. Palet stoklarla sınırlıymış. Sephoraya gittim, haberleri yoktu çünkü bugüne kadar doğum günleri için sephora markalı yüz kremi vermişler. Daha sonra içeriye sordurdular ve bu ürünü bana verdiler. Satış elemanı "çok şanslısınız bugüne kadar hep krem veriyorlardı ilk defa palet verdiler o da size denk geldi" dedi. Tabi ben çok sevindirik olduum :))








Ve bolca parfüm testerı :) sephoradan alışveriş yaptığınızda tester ürünlerden istemeyi unutmayın. istemeden akıllarına gelipte vermiyorlar maalesef.



Okuduğunuz için teşekkür ederim :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder