7 Şubat 2013 Perşembe

Maybelline Rujları



Herkese Merhaba :)

Bugün sizlere elimde olan Maybelline rujları tanıtacağım. Aslında zamanında bir çok maybellini rujum ve glossum oldu çoğunu sattım çoğunu da arkadaşlarıma verdim. Bu elimde kalanlar da sevdiklerim oldu :)




Sol baştan; 590 numaralı bordo ruj gerçekten çok güzel bir bordo ama tabi ki dikkat çekiyor o yüzden de kınalarda yada beni rahatsız etmeyecek yerlerde sürmeyi tercih ediyorum :) 
553 numaralı ruj çok doğal bir kırmızı kesinlikle herkese tavsiye ederim.
 440 numaralı ruj hafif ışıltıları olan bir kırmızı. 
620 numaralı ruj özellikle esmerlere ve buğday tenlilere çok yakıştırdığım kahverengi pembe tonlarında çok güzel nude bir ruj, gözlere kahverengi farlar sürdükten sonra bu ruju sürüyorum ve yüzümdeki renkleri orantılıyorum. 
162 numaralı ruj tek kelimeyle aşığım! Bitse birdaha alırım okadar güzel bir pembe ki hem beyaz tenlilere hem buğday ve esmer tenlilere çok yakışan ve asla sırıtmayan bir renk.
 130 numaralı ruj ise şeftali alt tonlu nude bir ruj hafif ışıltıları var o yüzden bana göre bahar aylarına çok yakışan bir ruj.




Yukarıdan aşağı sırasıyla; 590, 553, 440, 620, 162, 130


Benim dudaklarım hassas olduğu için her ruju süremiyorum genellikle rujlar benim dudaklarımı kurutuyor ama Maybelline rujlarında böyle birşey olmadı. Ben bu markanın 
-anlaşılacağı üzere- mat rujlarını seviyorum, çok fazla parıltılı ve simli rujlar bana göre değil.





590 numaralı rujun fiyatı 10 küsür TL. diğer rujlarınsa 20 küsür TL.
Kesinlikle fiyatlarını kuruşuna kadar hakediyorlar. Ben özellikle kokularını çok seviyorum M.A.C markasının dolgunlaştırıcı etkisi olan glosslarının kokusuna benzetiyorum kokularını.

Ben gözüm kapalı tavsiye ederim bir alın deneyin kesinlikle memnun kalacağınızı düşünüyorum.
Özellikle indirimde bulursanız tadından yenmez :)

Peki kullanıpta memnun kalmayan varmı? Yada benim gibi memnun kalanlar? Yorumlarınızı bekliyorum :)



10 yorum:

  1. ben ben ben ! hiçbir şekilde memnun kalmadım şu 10tl liklerin çoook açık bir pembesi vardı dudağa hiçbir şekilde renk vermiyor çok kötü bi görünüm sağlıyor :/ böylelikle bi daha hiç maybelline den ruj almadım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir de koyu renkleri deneyin :) açık renkler gerçekten renk vermiyor ama benim kullandıklarım gayet renk veriyor kesinlikle tavsiye ederim :)

      Sil
  2. 553 numaralı glamourous red you mu!! bayılıyorum ona :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle çok güzel bir renkk :))

      Sil
  3. 440 turuncunsu bir renk ve 130 da doğal bir pembe olarak gözüktü en kısa zamanda alacağım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 440 kırmızı bir renk ama içerisinde turunculukta var. 130 da doğal bir şeftali. :)

      Sil
  4. Maybelline'in pembe tonlardaki rujunu satın almıştım numarasını hatırlamıyorum ama mükemmel bir ruj :)

    YanıtlaSil
  5. Bende turuncu tonlarında bi ruj aldım ama sanırım o seri renk vermıyor genel olarak ..Mat olanlar renk veriyr..Bana da beklerim...

    YanıtlaSil
  6. Bende 590 numaraliyi kullaniyorum son derece memnunum oldukca kalici zaten

    YanıtlaSil
  7. Renkleri çok tatlıı.

    YanıtlaSil